Up and downs

Så känns det som att det varit de senaste dagarna! : ) Ena stunden är jag glad och tycker allt är frid och fröjd.. Andra stunden vill jag bara krypa ner under täcket och sova, sova, soooova! Jag har också känt mig som irriterad och lättstött för ingenting! Jag tror att mina hormoner börja spöka igen! Hoppas det går över fort... idag känner jag mig iaf hyffsat nöjd med tillvaron. Som tur är så sparkar bebis titt som tätt, och får mig på bra humör.. vad hade jag gjort annars? :)  Det är väl säkert normalt att ha sina up and downs i en graviditet, men jobbigt är det för man vill ju vara pigg å glad hela tiden.. nu känns det som att jag orkar ingenting också blir jag sur å grinig... :/ SUCK!

Svärmor å svärfar är iaf kvar här, snart ska dom åka hem och jag Å Liam ska ta oss en sväng på storheden för att titta på lite kläder.. till mig, honom, och bebis! Mest av allt behöver jag mig en ny bh.. eftersom jag inte har ngn kvar som jag kan ha! :) nee nu ska vi se om svärfar är klar med bilen så att vi kan åka... hejsvejs.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0