Svärmor och svärfar på besök...

Mickes mor å far har sovit över här i natt.. det har varit mysigt med lite sovbesök!:) Vi har pratat en hel del om våran liten och längtar så mycket! Nu har dom åkt in till stan en sväng.. men kommer i em igen! :)

MEN SUCK vad jag är trött idag, det känns som att mina händer inte alls fungerar, jag bara snorar, hostar och har ont i halsen om vartannat. Mina höfter, rygg och ben är som dom är dom också! Hoogaligen! Jaja, det är bara bita ihop, jag ska få nåt vettigt gjort idag också. Det blir att måla klart vaggan, men det enda chansen att jag orkar göra det är att lyfta upp den på köksbordet, så det blir lite bättre ställning att måla i! Sen är det bara ta tag i de där andra möblerna ockå, men det får bli en annan dag då jag är piggare:) Disken och tvätten ska jag också försöka orka med.... men efter det så är det bara vila fram till middagen.. funderar på att laga tacogratäng med kyckling till middag idag! MUMMA! Nåt positivt är ju att lillgubben kommer idag iaf!!!

Jaja, måla var det jaaa... ;) HEJSVEJS!




Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Ja jag vet inte hur jag lyckades men jag nådde mitt mål, att föda på förlossningen :) Hade jag inte vart så stark så hade ju Lo kommit ut i hallen :) Hehe jag hoppas för din skull att det inte går lika snabbt ;)

2012-01-26 @ 20:03:00
URL: http://endenise.se
Postat av: Mamma

God kväll! Roligt med besök:) spännande, längtar efter att få se vaggan:) vila mellan varven, kram mamma

2012-01-26 @ 21:57:25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0