En bra shoppingdag


idag har vi varit på Ikea och shoppat en massa fina saker, både till bebis och allmänt hit hem. Det är alltid lika kul med nya och fräscha grejjer, och idag lyckades vi hitta ovanligt mycket bra och fint! :) Men mina fogar och rygg strejkade rejält och jag tycktes vara handikappad där jag gick med min underbara mage, så jag kan konstatera att det var bäst att få denna inredningssväng gjord nu och inte sen, för då lär jag ju behöva rulltstol för att ta mig runt i det stora varuhuset! :)
I allafall så har vi köpt sängkläder, lakan, täcke, kudde, skötbädd, leksaksmobil, gosedjur, badbalja, tvättlappar å lite annat smått och gott tilll bebis. Till hemmet har vi fyndat tavlor, burkar till köket med rosa rosor :), mattor, handdukar, glas å sånt! Bilder kommer senare, då allt är klart.. Det bästa köpet var trots allt våran fina vita garderob till sovrummet med spegeldörr! :) Den kommer att användas flitigt:) i morgon ska vi montera upp bebissängen, hoppas jag iaf ;) har ju inte blivit av ännu, plus att montera upp allt annat fiint ;) Nu kom en kompis till Micke förbi och pratar om nån läskig olycka här nere i byn! Usch då, ska gå och vara lite social... 

Iaf, en bild på mig och magen idag... trött och slut efter IKEA! finns det nåt vackrare än gravidmagar.. jag känner mig både tjock och vacker på samma gång! :) Nu längtar jag bara mer å mer för varje dag tills vårat lillhjärta kommer till världen!

















Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon ! Ja nu börjar magen växa rejält:) det är inte lite saker man behöver till den lille! Men så är det med första; det är mycket då, sedan har man ju kvar till de andra. En garderob var ju välbehövlig, skulle jag med behöva! Kram mamma

2012-01-29 @ 08:48:16





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0