BM besök 31 Januari

Idag har jag å magen varit på BM besök, åh så vårat lilla hjärta växer.... riktigt så det knaaaakar! Förra gången låg SF måttet på 23, och nu 31 :) Så det har hänt en del på bara nån vecka! Barnmorskan trodde att jag har mkt vatten i magen, men ville att jag skulle kika in om en vecka å mäta magen igen så får vi se vad som hänt! :) Alla andra prover var klockrena för en gångs skull, å ingen är nöjdare än jag.. 

Blodtryck: 127/70
Socker: 5,6
SF mått: 31 cm
Järnvärde: 127
Bebis hjärtslag: 137


Sååå det var ju finfint... juste.. glömde säga att moster Sandra faktiskt fick följa med oss idag! :) det var kulkuligt. 



 



Vårat lilla paket! :) men det vill vi inte öppna förrän om ett x antal veckor! håll dig där inne nu lilla skrutt!! <3



Kommentarer
Postat av: ENDENISE

Jag hade SF mått 34 samma dag jag födde dottern (v38+0), tror du kommer få lite större. Mysig magbild, vacker ♥

2012-01-31 @ 19:50:23
URL: http://endenise.se
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

2012-01-31 @ 20:10:10
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Heej :) <3

Tack för din kommentar om oron! Men de va ingenfara, ett missförstånd mellan mig och den barnmorskan som jag hade. Men nu fick jag iallafall reda på att jag INTE har lågt blodtryck, utan lite högt. Och bebisen har inte alls syresbrist! Blev jätte tokigt, men känner mig lugn nu efter samtalet med min ordinarie barnmorska! :)



Hoppas att allt är bra med dig! Kramar.

2012-02-01 @ 09:58:21
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ebbas mamma ♥

Fin magen :)

2012-02-02 @ 10:25:29
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0