yes yes...

idag har jag varit med S och handlat lite meeeera mat hit hem, shiiit vad det går åt, men det är ju det bästa som finns då man kan välja å vraka vad man ska laga till middag istället för att vara tvungen att äta nåt särskilt som man inte ens är sugen på! :) Vi var förbi jysk för att titta på nå nya möbler till hall och toalett. Det slutade med att jag kom hem me en byrå m korgar till hallen å en hatthylla till toaletten som vi kan förvara grejjer i plus hänga handdukar, så de kommer nog bli finfint.

Jag har även tvättat upp lite sängkläder idag till bebis, så i morgon är det alla kläders tur att få sig en omgång i tvättmaskinen. Självklart används parfymfritt tvättmedel och noll sköljmedel som jag annars älskar.. Man måste ju tänka på litens sköra och nya hud! :)  Till middag åt vi en supergod pannkaka, rårörda lingon med äpple, råkostsallad i form av rivna morötter, vitkål, en skvätt olja, vinäger, svartpeppar och grekisk salladskrydda! Det var supergott. Tom Liam tyckte det var mumma med sallad och frågade vad det smakade.. sötlöken! Pooh, ja ikväll har han faktiskt varit en liten sötlök den killen... han har suttit nära i famnen å bara gosat å pratat så sött.. Men tidigare idag och i veckan har han varit helt tvärtemot, tjurat, grinat å bara gjort allt som han inte ska göra! 4 års trots de luxe! Men vi ska väll igenom de också, jag tror att han är lite nervös men samtidigt förväntansfull inför vad som komma skall med ett lillasyskon osv! Det är inte lätt att vara 4 år och upptäcka världen. Så de måste man väl förstå.. i morgon ska gossen få vara hemma, jag tror han behöver lite mer tid med mig då han verkligen känner att vi gör saker tillsammans och bryr sig om honom lite extra just nu. 

Lägger upp en till fin bild på magggen tagen i förrgår alltså v.28 de me! ;)





Nu duschen, sen natti... <3

 


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0