Tidig morgon

inatt har jag sovit riktigt, riktigt gott.. inte vaknat en sekund alls tror jag! utan snarkat som bara den. Jag tror det var den magiska gympan igår som fick mig att sova gott. Jag vaknade då Mickes klocka ringde, och var jätte hungrig å bebis sparkade som bara den... En skål med fullkornsflingor och hälsofil satt fint. En tekopp gjorde värmen. Nu har älsklingen å söta Líam precis åkt iväg. Vi pratade om att åka och bada i eftermiddag, så vi får väl se. Jag kanske bara följer med och tittar på! Nu ska jag kika runt lite i bloggvärlden och sen kanske snarka en stund till.. Kramkramz


Kommentarer
Postat av: joanna

svar:kul att du gillar bloggen:) fast får nog hitta enbättre lösning än att bli gravid för de känns inte som en långvarig lösning;)

2012-02-01 @ 10:40:28
URL: http://domkallarmighannes.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0