Good & Bad news...

hmm... börjar väl med den dåliga nyheten... idag var jag ju till Bm för att kolla mitt ivägstickande SF mått... idag låg det på hela 33 cm. Mitt socker låg på 8.1, så man kan ju ana vad det hela handlar om.. Noll socker för min del, bättre kost är det som gäller! I morgon ska jag och älsklingen på ett extra UL för att kolla att allt är bra med vårat lillhjärta, å kolla hur stor bebbe är! BM var rätt säker på att det är en gravdia det handlar om men hon trodde också att jag har mkt fostervatten.. så vi får väl se vars vi landar... allt detta ska kollas upp iaf. Jag vill ju att både bebis och jag ska må bra, vilket vi inte gör just nu! Hoppas å hoppas att bebis har det bra där inne, han är då vild som ett troll våran sötnöt! :) Jaa, jag kan väl trösta mig med att mitt järvärde låg på 135 och blodtrycket 130/70. Överttrycket lite högre än normalt.. men jag hoppas att det håller sig där : ))

Till den braiga nyheten då... idag har de där snubbarna varit här och kopplat in bergvärmen, så nu har vi faktiskt börjat få värme på torpet! :) såå skönt att känna att elementen är kokheta, govärme deluxe ju! Snacka om bra, då man blir tårögd av att äntligen känna ett varmt element.. riktigt SKÖNT!!!
Nu ska jag vila en stund, för snart ska jag och Micke bege oss mot stan, han ska på gymet och jag ska på min underbara vattengympa!! :)) kan väl behövas idag då humöret inte är på topp...


håller mina tummar å tår för mig å bebbe,  å att mitt socker kan gå till sig igen!!!



Kramkramz




Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0