Gaaah ...

vad skönt det där var.. vattengympan är helig för mig.. det är så skönt att röra på sig och känna blodet flöda i kroppen. Jag blir pigg och glad, å får träningsvärk! :) Snacka om välbehövligt då jag knappt kunnat röra på mig alls sen ett par månader tillbaka!! Det är härligt då man blir så lätt i kroppen i vattnet! :) Min sjukgymast har pratat om att jag ska börja med vattengympaträning med henne också, så vi får väl hålla tummarna!!

Neeenu var det uppdaterat.... å jag ska kasta mig i säng med hjärtat! nu känns allt lite bättre, och jag håller tummarna inför morgondagens UL och träff med farbror doktor! :)


Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

skönt att allting är bra med den lilla. ska bli spännande se om han kommer tidigare:)

nu gäller det att hålla sockret, kolhydraterna borta, så ska du se att sockret sjunker igen

syns imorgon, kram mamma

2012-02-09 @ 23:42:29





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0