Brakfrukost

har just fått i mig en härlig frukost, fullkornsgröt med linfrön och solrosfrön, kanel å päronbitar i... grovt bröd med hamburgerkött å paprika!! Mummms! :) Så gott det var, det kanske inte är så illa det här med att äta BARA nyttigt å noll socker, det går att äta gott ändå! :)) Jag är noga med att äta på exakta tider, och kolla sockret nu i några dagar, för att se hur jag ligger! Sen ska det redovisas till min BM och hoppas hon godkänner mina resultat ;) jag tycker att det är hyffsat än så länge, hittills har jag inte legat över 7 iaf. Spännande....

Fredag idag = operation städdag! Ska ta tag i det redan nu.. mammsen kommer ju å hälsar på.. :)) Gud så skönt det känns med fredag, å gossen kommer idag också!! i helgen ska vi ha det riktigt mysigt.. Liam ska på kalas, vi ska och bada, å kanske åka en sväng på IKEA. Behöver en till garderob till sovrummet! ;) Det kommer bli så fint där.. nu gäller det bara att hitta den vita tapeten till resten av väggarna! :) 

Åh, jag vill göra fint i bebbes säng nu, sätta sängkläder å allt sånt, men det får vänta tills sovrummet är helt färdigt.. Mkt roligare å bättre då!! :))


Ha en bra Fredag alla! ;) <3









Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0