-36

jaa, det blir bara kallare å kallare, nu kan vi snacka riktig istid! :) Mickes föräldrar uppe i ötå hade 46 grader... hmmm... nu kan det väl bli lite varmare? vi bor faktiskt i ett gammalt hus, som inte håller den bästa värmen! :) jag är dock glad över våran underbara kamin, vad hade vi gjort utan den...? jag och älsklingen har sovit på soffan i natt så att vi skulle ha kaminen nära... vi var ju ändå tvugna att elda hela natten för att behålla värmen! :)) idag vaknade jag av att mitt hjärta gjort en god frukost till mig å en varm te kopp! sen har vi bara myst hela dagen, sett på massa bra tv program och slappat! en sån där härlig dag som man bara behöver ibland, speciellt då det är såhär kallt ute!:) 

ikväll ska vi på bio med S & K, vi ska se en gång i Phuket som verkar va en bra film ;) helt klart... kul å se en film från underbara Thailand... :)

Neee joina soffan igen med älsklingen nu då jag kollat läget här ;)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0